OFTE STILTE SPØRSMÅL.

  1. Gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.

Se film som viser hvordan du logger inn - klikk her.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg"
  5. Klikk "Legg til nytt"
  6. Skriv inn tittel på innlegget
  7. Skriv inn tekstinnhold i tekstboksen.
  8. Sett inn eventuelle bilder via knappen "Legg til media".
  9. Velg kategori "Nyheter"
  10. Velg forsidebilde til innlegget - klikk "Bestem fremhevet bilde".
  11. Finn ønsket bilde, marker bilde med å klikke på det og velg "Bestem fremhevet bilde"
  12. Klikk knappen "Publiser"

Det var det! Innlegget er nå publisert.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg"
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å redigere, klikk "Rediger" like under aktuelt innlegg.
  6. Gjør ønskede endringer.
  7. Klikk knappen "Oppdater"

Det var det! Innlegget er nå endret.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg"
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å slette, klikk "Flytt til papirkurven" like under aktuelt innlegg.

Det var det! Innlegget er nå slettet.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg"
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å redigere, klikk "Rediger" like under aktuelt innlegg.
  6. Se i boksen "Publiser" - sjekk at innlegget står med status "Publisert". Står det f.eks "Kladd" eller "Venter gjennomgang" - da klikker du knappen "Publiser". Står status på innlegget allerede som "Publisert", så går du videre til punkt 7. for videre feilsøking.
  7. Se i boksen "Kategori" - sjekk at det er haket ut for riktig kategori her. Denne kategorien avgjør hvor innlegget publiseres på nettsiden. Har innlegget riktig kategori, men det er fortsatt ikke publisert på riktig plass? Ta kontakt med support ,vi hjelper deg innen kort tid. Klikk her for å komme i kontakt med support.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg"
  5. Klikk "Legg til nytt"
  6. Skriv inn tittel på innlegget
  7. Skriv inn tekstinnhold i tekstboksen.
  8. Sett inn eventuelle bilder via knappen "Legg til media".
  9. Velg kategori "Reglement og vedtekter"
  10. Klikk knappen "Publiser"

Det var det! Reglement/vedtekt er nå publisert.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg".
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å redigere, klikk "Rediger" like under aktuelt innlegg.
  6. Gjør ønskede endringer.
  7. Klikk knappen "Oppdater"

Det var det! Reglement/vedtekt er nå oppdatert.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg".
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å slette, klikk "Flytt til papirkurven" like under aktuelt innlegg.

Det var det! Reglement/vedtekt er nå slettet.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg"
  5. Klikk "Legg til nytt"
  6. Skriv inn tittel på innlegget.
  7. Skriv inn tekstinnhold i tekstboksen. Det er også mulig å laste opp PDF-dokumenter, trykk "Legg til media" og last opp ønsket fil. .
  8. Velg kategori "Referat fra generalforsamling"
  9. Klikk knappen "Publiser"

Det var det! Referatet er nå publisert.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg".
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å redigere, klikk "Rediger" like under aktuelt innlegg.
  6. Gjør ønskede endringer.
  7. Klikk knappen "Oppdater"

Det var det! Referatet er nå endret.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Innlegg" og "Alle innlegg".
  5. Du ser nå en oversikt over alle publiserte innlegg. Finn innlegget du ønsker å slette, klikk "Flytt til papirkurven" like under aktuelt innlegg.

Det var det! Referatet er nå slettet.

Oppretting eller endring av søknadsskjema må gjøres av oss. Forespørsel sendes inn elektronisk via vårt registreringsskjema. Endringene blir utført innen kort tid etter skjema er mottatt.

Gå til registreringsskjema - klikk her.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Brukere" og "Legg til ny"
  5. Fyll inn brukernavn (bruk gjerne e-postadresse til ny bruker)
  6. Fyll inn e-post til ny bruker
  7. Skriv inn navn til ny bruker
  8. Hvis du ønsker å bestemme passord til ny bruker - klikk knappen passord. Hvis du ønsker at ny bruker setter eget passord hopper du over dette punktet (ny bruker setter eget passord etter å ha bekreftet registrering på e-post),
  9. Klikk "Legg til bruker".

Det var det! Ny bruker er opprettet.
OBS! Sjekk spam-filter i e-postklienten dersom bruker ikke finner e-post etter registrering.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Brukere" og "Alle brukere"
  5. Du ser nå en oversikt over alle registrerte brukere. Finn brukeren du ønsker å redigere, klikk "Rediger" like under aktuell bruker.
  6. Gjør ønskede endringer.
  7. Klikk knappen "Oppdater profil".

Det var det! Brukeropplysninger er oppdatert.

 

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Brukere" og "Alle brukere"
  5. Du ser nå en oversikt over alle registrerte brukere. Finn brukeren du ønsker å endre passord til, klikk "Rediger" like under aktuell bruker.
  6. Bla ned til seksjonen "Administrer kontoer" - klikk "Generer passord".
  7. Noter det genererte passordet, eller sett eget passord og klikk "Oppdater profil" helt nederst på siden.

Det var det! Passordet er endret.

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Gå på nettsiden din - helt nede på siden finner du knappen "Logg inn admin" - klikk knappen.
  2. Klikk knappen "Mistet passordet ditt?"
  3. Skriv inn brukernavn eller epostadressen som kontoen din er registrert med, klikk "Få nytt passord".
  4. Sjekk e-postkontoen for e-post med . Ingen epost? Sjekk spam (søppelpost).
  5. I e-posten klikker du linken for å sette nytt passord.
  6. Det blir nå generert et trygt passord automatisk, for å bruke dette klikk "Sett nytt passord" (Husk å notere deg passordet først). Ønsker du et eget passord, erstatt det genererte passordet med ditt eget og trykk "Sett nytt passord".
  7. Klikk knappen "Logg inn" - bruk ditt brukernavn/e-post og nytt passord for å logge inn.

Det var det! Du har nå fått nytt passord.

OBS: Husker du ikke brukernavn eller e-post som tilhører kontoen din? Be en av de andre administratorene om å sette nytt passord til deg. Er det ingen andre administratorer så kan du kontakte support for hjelp. Kontakt support - klikk her. 

Allerede innlogget kontrollpanel? Start på punkt 4.

  1. Logg på kontrollpanelet (gå på nettsiden din - helt nede og til høyre på siden finner du knappen "Login admin"
  2. Bruk brukernavn og passord som du har fått tilsendt på e-post. (Mistet e-post eller passord? Følg steg 1. og klikk knappen "Mistet passord". Du får nå muligheten til å opprette nytt passord).
  3. Klikk "Logg inn" - du kommer nå inn til kontrollpanelet.
  4. Klikk "Brukere" og "Alle brukere"
  5. Du ser nå en oversikt over alle registrerte brukere. Finn brukeren du ønsker å slette, klikk "Slett" like under aktuell bruker.
  6. OBS: Dersom brukeren har opprettet innlegg på siden, så blir disse slettet dersom man ikke overfører dem til ny bruker nå. Velg "Overfør alt innhold til" og aktuell bruker som dokumentene skal overføres til. Hvem dokumentene "står på" har liten praktisk betydning, det er bare en måte for å se hvem som har publisert innleggene internt i kontrollpanelet. Det er også mulig å velge alternativet "Slett alt innhold" dersom det er ønskelig. Merk at alle innlegg fra denne brukeren da vil slettes.
  7. Klikk knappen "Bekreft slettingen".

Det var det! Brukeren er slettet.

  1. Åpne nettleser på mobil/nettbrett og skriv inn adressen til nettsiden. Bla nederst på siden og klikk linken for å logge inn som admin.
  2. Sørg for at du er innlogget og ser kontrollpanelet.
  3. På mobilen trykker du på menysymbolet, firkanten med "pil opp", og bla nedover til du ser «Legg til på Hjem-skjermen». Klikk "Legg til på Hjem-skjermen".
  4. Skriv inn navn på snarveien, feks. "Kontrollpanel borettslaget".

Det var det! Du har nå en snarvei til kontrollpanelet på mobilen/nettbrett.

  1. Åpne nettleser på mobil/nettbrett og skriv inn adressen til nettsiden. Bla nederst på siden og klikk linken for å logge inn som admin.
  2. Sørg for at du er innlogget og ser kontrollpanelet.
  3. Trykk på menysymbolet (de tre prikkene) og velg «Add to Home screen» eller «Legg til på startside» på norsk.
  4. Skriv inn navn på snarveien, feks. "Kontrollpanel borettslaget".
  5. Velg «ADD» i menyboksen om du vil den skal legge seg automatisk på hjemskjermen, eller «Touch and hold» hvis du vil plassere den manuelt akkurat der du vil ha den.

Det var det! Du har nå en snarvei til kontrollpanelet på mobilen/nettbrett.

Tekst på forside og andre sider endres ved forespørsel til oss. Endringene sendes inn elektronisk via vårt registreringsskjema. Endringene blir utført innen kort tid etter skjema er mottatt.

Gå til registreringsskjema - klikk her.

Dersom det er satt opp e-postkontoer så kan disse nås via webklient. Logg inn ved å skrive /webmail bak adressen til domenet ditt. Er domenet ditt f.eks https://www.borettslag1.no, så skriver du inn https://borettslag1.no/webmail for å komme til innlogging.

Skriv inn brukernavn og passord for å logge inn på webmail.

  1. Logg inn på webmail
  2. Klikk «Webmail home»
  3. Klikk «Forwarders»
  4. Slett eller legg til nye mottakere.

Oppretting/sletting av e-postadresser gjøres her , klikk link under og  velg - "Ønsker å endre andre elementer som ikke er nevnt her":

Gå til registreringsskjema - klikk her.

SE DEMO AV INNLOGGING KONTROLLPANEL.

SEND OSS EN MELDING.

    SPØRSMÅL?
    KONTAKT OSS I DAG.